gang van zaken - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Jellema - WaarBenJij.nu gang van zaken - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Jellema - WaarBenJij.nu

gang van zaken

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

12 Juni 2011 | Australië, Sydney

2e gedeelte in het Nederlands

After the last time everything slowed down a bit. Unfortunately I had a very lonely birthday without friends or family, but your reactions on my site and facebook and the phonecalls from overseas were very much appriciated!
At the moment I start to enjoy the investment that I made at work. I start to have normal hours, we start to see results, we start to get a structure. It starts to look like a very well organized business. We are not there yet, but we made a lot more progress than the other time.
Fede also came back and started to work again. At the moment we are preparing ourselves on getting my sponsorship. When we get it, we will get the same working rights as all other Australians. We hope, that with this step, we will start to get some return on investment. We worked really hard to get here and for serious intentions, so now we want to stay here and get at least our investment back! When we get our working permit we will get back a lot more than that e.g. work experience, money, stable life etc. We should go for it. Now let's hope, that Australia wants us...

To be continued...

Ps.: Tomorrow Fede and I have a day off and we will go for a cruise, which is for free for us to try. It's a company, that works together with Fede's hotel and they want us to experience their service, so it's easier for Fede to speak well about it with clients. They were pushing her to go for the food and the coffee.... BIG MISTAKE THERE HAHAHA

Nederlandse gedeelte:

Na mijn laatste bericht is de druk wat gaan afnmenen. Helaas was mijn verjaardag wat saai zonder vrienden en familie, maar jullie reacties op mijn site, facebook en de telefoontjes uit het verre weste waren zeer welkom en gewaardeerd!
Op het moment begin ik plezier te hebben van de investering, die ik toendertijd gemaakt had. Ik begin normale uren te maken, we beginnen resultaten te zien en we beginnen een structuur te krijgen. Het begint op een goed georganiseerd bedrijf te lijken. We hebben nog niet het einddoel bereikt, maar we hebben grote stappen gezet in de vooruitgang van het bedrijf.
Fede is ook weer terug en is ook alweer begonnen met werken. Op het moment zijn we ons aan het voorbereiden op mijn visum. Wanneer we deze krijgen, zullen wij dezelfde werkrechten krijgen als alle andere Australianen. Wij hopen met deze stap wat van onze investering terug te gaan verdienen. We hebben keihard gewerkt om hier te komen en we hadden serieuse bedoelingen, dus nu willen wij hier blijven en op z'n minst onze investering terugverdienen! Wanneer wij gesponsord worden, zullen we veel meer dan dat terugverdienen, bijvoorbeeld: werkervaring, geld, stabiel leven enz. We moeten er echt voor gaan. Laten we hopen, dat Australie ons welkom wilt heten...

Wordt vervolgd...

Ps.: Morgen hebben Fede en ik een vrije dag samen en wij gaan samen op een cruise. Deze is gratis als promotie voor ons. Het is van een bedrijf, dat samen werkt met het hotel waar Fede voor werkt en zij willen, dat wij van hun dienst gebruik maken, zodat het dan makkelijker is voor Fede om hun dienst aan de gasten van het hotel te verkopen. Ze probeerde haar te overtuigen om te gaan vanwege de koffie en het eten.... DAT WAS EEN GROTE FOUT HAHAHA

• 12 Juni 2011 - 05:43

Nomen Nescio:

Wat zijn Australianen???

• 12 Juni 2011 - 05:49

Rudi Touw:

Hoi, ik hoop voor jullie dat alles goed komt en dat je daar mag blijven! Chris, onze oudste zoon, probeert zijn meisje vanuit Moskou hier te krijgen, ook allemaal heel spannend. Gisteren jouw Opa en Oma gezien bij Tanter Martha en hun in Hereveen op de trein gezet, zeer leuk even gehad.
    Groet en tot horens Rudi Touw