A nice Saturday! - Reisverslag uit Perth, Australië van Wouter Jellema - WaarBenJij.nu A nice Saturday! - Reisverslag uit Perth, Australië van Wouter Jellema - WaarBenJij.nu

A nice Saturday!

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

12 Maart 2011 | Australië, Perth

2nd part in Dutch

Today I had a fantastic day! I woke up at 8, which is very late in these days and after breakfast at the hotel, I went to run a bike in Kings Park. Here I enjoyed the beautiful views of the city of Perth. Really, so much nature and relax admosphere is incredible. After running the bike and making beautiful picture I went back to the hotel and took a bus to Cottesloe Beach. Here I bought myself some swimmingjeans, sunlotion and of I went for a swim in the sea. Nice temperature, but to strong for me to enjoy a nice swim. So then I went to get a bit of a tan on the beach. After that I went to see the sculpture show there was on the beach and had lunch after this. Very nice steak sandwich. When I finished lunch I went to see Gavan play tennis and when he won the match we had a tea together. Only in Australia you take a tea in the middle of the afternoon with 30 degrees! Anyway he advised me to go to Fremantle markets, which is like 10 minutes away by train from Cottesloe. There is a lot to see here. There is a small port, a lot of forreign restaurants, a good admosphere and the market was really nice with a lot of nice sales people. I even found a French CREPE! It was a real crepe as it would be in France. When I went away from fremantle I went back to the tennis court to enjoy a beautiful sun set, an aperative with Gavan and his friends and then he brought me back to the hotel. I ate a Kangaroo fillet and with that I finished my beautiful saturday.
Tomorrow will be nice as well. In the morning and early afternoon I will be spending some time with Els, the friend of my grandparents. After I will have a ride on the bike around the sea, which is in front of my hotel and at 6:30 I go with Gavan to the Fremantle fishmarket....
Then I start another working week and on Wednesday I will be back in Sydney, where there is a lot for me to do! The project "the opening of HOST in Sydney" is going very well!

Nederlandse gedeelte:

Het was een fantastische dag vandaag! Ik stond op om 8 uur, wat laat is in deze dagen en na het ontbijt van het hotel, nam ik de fiets om te touren in Kings Park. Hier kon ik van het mooie uitzicht genieten van Perth. Echt zoveel natuur en rust is ongelooflijk. Na de fietstocht en het maken van mooie foto's ben ik teruggegaan naar het hotel om een bus te pakken naar Cottesloe Beach. Hier heb ik mezelf een zwembroek en wat zonnemelk gekocht en daar ging ik voor een zwem in het water. Goede temperatuur, maar met een stroming, die te sterk was om lekker van het water te genieten. Dus toen maar op het strand een kleurtje proberen te pakken. Daarna ben ik de kunststukken gaan bekijken, die te bezichtigen waren op het strand en daarna ben ik gaan lunchen: Een lekkere biefstuk op brood. Na de lunch ben ik naar de tenniscourt gegaan om Gavan te zien spelen en nadat hij gewonnen had hebben we gezellig een thee gedronken. Alleen in Australie ga je een kopje thee drinken op het midden van de dag met 30 graden! Hoe dan ook, hij adviseerde mij om naar de Fremantle markets te gaan. Deze markt ligt ongeveer 10 minuten met de trein van Cottesloe vandaan. Hier is een hoop te zien. Er is een kleine haven, een hoop buitenlandse restaurantjes, een goede sfeer en de markt was heel erg leuk met heel veel aardige verkopers. Ik had zelfs een echte Franse CREPE tent gevonden! Het was een echte Franse crepe. Toen ik fremantle weer verliet, ging ik terug naar de tennisvereniging om van een gigantisch mooie zonsondergang te genieten, een apperatiefje met Gavan en zijn vrienden en daarna heeft hij mij een lift naar het hotel gegeven. Hier heb ik een kangaroo fillet gegeten en hiermee heb ik mijn mooie zaterdag be-eindigd.
Morgen moet ook een leuke dag worden. In de ochtend en het begin van de middag zal ik met Els doorbrengen, de vriendin van mijn opa en oma. Daarna zal ik een fietstocht maken rond de zee, welke vlak voor het hotel ligt en om 6:30 ga ik met Gavan naar de Fremantle fishmarket........
Daarna zal ik weer een niewe werkweek starten en woensdag zal ik weer in Sydney zijn, waar nog een behoorlijke taak voor mij voor ligt! Het project "the opening of HOST in Sydney" verloopt zeer goed!

  • 12 Maart 2011 - 19:58

    Alice:

    Gefeliciteerd met Fede
    deze Businesstrip lijkt wel een verkapte vakantie met al dat lekkere eten, maar het is je gegund

  • 12 Maart 2011 - 19:59

    Alice:

    en waar blijven al die mooie foto's?????
    je weet het hè je moeder wil wel foto's zien!!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wouter

Hier kan je al mij belevingen zien in verweggiestan!

Actief sinds 03 Sept. 2006
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 87222

Voorgaande reizen:

03 September 2007 - 03 September 2007

Mijn eerste reis

Landen bezocht: