Beautiful weekend in Beedelup and with friends - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Jellema - WaarBenJij.nu Beautiful weekend in Beedelup and with friends - Reisverslag uit Sydney, Australië van Wouter Jellema - WaarBenJij.nu

Beautiful weekend in Beedelup and with friends

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Wouter

26 Maart 2012 | Australië, Sydney

Gelieve allen:

I'm sorry for my Interntaional friends, but I am too busy to translate my stories in this period.
good news though is that I have asked Federica to Marry me!

16, 17 en 18 Maart zijn Fede en ik voor haar verjaardag naar het mooie Beedelup gegaan. Dit is naast een natuurpark en werkelijk: wat een stilte. Op zaterdag avond onder een mooie sterren hemel heb ik fede ten huwlijk gevraagd...

Dit weekend was ook mooi en leuk om te zien, dat fede en ik nu ook in Australie aan een sociaal leven beginnen te werken:

Zaterdag was een vriendin van ons, Martina, met haar vriend, Trishian, bij ons komen logeren. Zij heeft Fede leren kennen, toen zij in Coogee werkte en had fede aangeraden om te gaan werken, waar zij ook werkte en toen zij haar belasting geld niet kreeg vlug afgeraden. En dat is maar goed ook, want Martina is nog steeds op haar centen aan het wachten. Hoe dan ook. Zij werden goede vrienden en toen zij in Cairns woonden waren wij bij haar uitgenodigd. Weet je nog met die Duitse huiseigenaar?

Nou goed, zij kwamen aan en wij hadden het huis al voor 2 weken niet in orde gebbracht. Laatste weekend waren wij niet thuis. En wij hebben dus heel de dag met hen over de vloer het huis in order / schoon gemaakt. Gelukkig begrepen ze de situatie en zijn ze lekker in bed gedoken. In de avond hadden wij dus fede haar Duitse collega uitgenodigd voor dinner. Hartstikke gezellig en heel technisch uiteraard. Beide, oliver en verloofde, heel erg intulectueel. En tot 11 uur aan tafel gezeten. Fede was vandaag de kok en we hadden lekker voorafje op en sla en visje (die had ik dan gemaakt) en als toetje een supermarkt pudding. (je weet wel zo eentje waar de sauce aan de onderkant zit en je moet hem dan de bodem kapot maken en dan gaat de sauce er zo lekker over heen. De keuze was chocalade of caramel.
De volgende dag hebben we het lekker rustig aan gedaan en aan het einde van de middag zijn we naar de fremantle markets geweest. Leuk geshopt en een lekker biertje achteraf.
Eenmaal terug dook ik de keuken in en ging fede de laatste kleren netjes opruimen.
Toen Gavan binnen kwam, werd mij pas duidelijk hoe een gast de avond kan beslissen. Met Oliver was het heel technish en met Gavan was het heel erg cultureel. Mooi die diversiteit. Ook mooi hoe Gavan en Mary zich weten aan te passen aan het niveau van backpackers, want Martina en Trishian zijn toch echte backpackers.

Al met al een hele geslaagde avond en weekend :) en nu is dat allemaal weer afgelopen. BACK TO WORK .....

• 26 Maart 2012 - 10:30

Alice:

jullie moeten het daar niet TE leuk krijgen hè, want dan komen jullie helemaal niet meer terug, maar ik gun jullie al het geluk

• 29 Maart 2012 - 18:57

Marga:

Als ik dat zo lees, ben je een echte romanticus! Onder de sterrenhemel je geliefde ten huwelijk vragen!!

Leuk hoor! Hebben jullie ook al een planning?

De hartelijke groeten,

Fredie en Marga